torsdag 18 november 2010

Första veckan klar på inskolningen

och man kan väl summera det med att det går, så där. Samlingen var inte intressant idag, han gick mest runt och lekte med allt annat. Idag lämnade jag även honom i 30 minuter och under den tiden vägrade han att äta frukt och tårarna rann. När jag kom till honom grät han hysteriskt och tog min hand och gick till dörren, vi skulle åka hem tyckte han. Vi fick honom att stanna kvar men han var inte nöjd under återstående 45 minuter. När vi kom hem tog jag feber på honom och det visade sig att han hade 39 grader.... inte konstigt att inget var bra.
Nästa vecka är det 9-12:15 på måndag (Eric ska äta lunch) tisdag 9-ca13 (Eric äter lunch samt sova)
Vet att det kommer bli bra men det kommer kanske ta något längre tid, vi har ingen brådska eftersom jag börjar jobba den 6 december.... åh hjälp... den dagen mitt liv!

Västanvind taget från parkeringen i den tjockaste dimma jag har upplevt iallafall.

1 kommentar:

Farfar sa...

man kan inte vara glad jämt och speciellt inte om man har feber.