tisdag 24 november 2009

Här tas Eric till operation

Oj vad skönt det kändes att lämna Eric till de två damer som skulle förbereda honom inför narkosen, jag trodde verkligen inte att jag skulle känna mig så trygg som jag faktiskt gjorde. Ja visst kom det en varm känsla i hela min kropp samt tårar i mina ögon -men trots detta så infann sig en styrka som jag trodde att jag hade tappat under dessa månader med motgångar ( Härligt jag är tillbaka) Nu dricker jag Cappuccino och trycker i mig en kanelbulle - jag är verkligen tillbaka. Bra det kan behövas för vi har några tuffa veckor framför oss där Erics smärta blir i fokus, men med denna känsla i kroppen så vet jag att jag kommer fixa det även om Lars har uppdrag på annan ort.... ja mer om det får ni veta när han själv vill berätta... :-)

2 kommentarer:

HELsMAMMA sa...

Du är en pärla Tina.
/Eva

Kryck sa...

Tina
Tur att du är du!